Web 2.0-k merkatu globalaren mugimendu guztiei modernitate
eta berrikuntzaren marka eransten die. Batzuek marketin soil bat dela uste dute
baino moda bat baino gehiago da. Web tradizionalaren Web 1.0ren (non
erabiltzaileak informazioa jaso besterik egiten ez zuen) aurka sortu zen.
Garrantzitsua da esatea kontzeptu bat dela eta ez produktu berri bat. Honek,
irakurketa saretik irakurketa eta idazketa sarera eraman gaitu; hau da,
informazioa kontsumitu eta transmititzeko aukera eman du.
Ezaugarriei dagokienez, sarea plataforma gisa erabiltzea,
konposaketa eta programaketa arintzea, Software-a zerbitzu moduan erabiltzea,
adimen kolektiboaz baliatzea, denok egile izatea eta argitaratzeko aukera
izatea eta edukien kudeaketa dira.
Gainera, esan beharra dago, modu ezberdinetan parte hartu
dezakegula; indirektoa, kolaborazioa eta instrumentala.
Amaitzeko, esan beharra dago Web 2.0ren aportazioak
hezkuntzan zazpi puntu hauetan banatzen direla:
-
Edukietan produkzio indibiduala.
-
Komunitatearen botereari probetxua atera.
-
Zerbitzuen parte hartzeari probetxua atera.
-
Erremienta sinpleen eta intuitiboen erabilpena, ezagutza
teknikoak jakin gabe.
- Zabaltzea:
lana egitea estandare irekiekin.
- Gai batekiko ikaste komunitateak sortuSare efektua --> Banakako lanetik kolektibora berdinen
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina