2017(e)ko urriaren 12(a), osteguna

WEB 2.0


Web 2.0-k merkatu globalaren mugimendu guztiei modernitate eta berrikuntzaren marka eransten die. Batzuek marketin soil bat dela uste dute baino moda bat baino gehiago da. Web tradizionalaren Web 1.0ren (non erabiltzaileak informazioa jaso besterik egiten ez zuen) aurka sortu zen. Garrantzitsua da esatea kontzeptu bat dela eta ez produktu berri bat. Honek, irakurketa saretik irakurketa eta idazketa sarera eraman gaitu; hau da, informazioa kontsumitu eta transmititzeko aukera eman du.
Ezaugarriei dagokienez, sarea plataforma gisa erabiltzea, konposaketa eta programaketa arintzea, Software-a zerbitzu moduan erabiltzea, adimen kolektiboaz baliatzea, denok egile izatea eta argitaratzeko aukera izatea eta edukien kudeaketa dira. 
Gainera, esan beharra dago, modu ezberdinetan parte hartu dezakegula; indirektoa, kolaborazioa eta instrumentala. 
Amaitzeko, esan beharra dago Web 2.0ren aportazioak hezkuntzan zazpi puntu hauetan banatzen direla:

  •   Edukietan produkzio indibiduala.
  •   Komunitatearen botereari probetxua atera.
  •   Zerbitzuen parte hartzeari probetxua atera.
  •   Erremienta sinpleen eta intuitiboen erabilpena, ezagutza         teknikoak jakin gabe.
  •  Zabaltzea: lana egitea estandare irekiekin.
  • Gai batekiko ikaste komunitateak sortuSare efektua --> Banakako lanetik kolektibora berdinen

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

WEB 2.0 ERABILTZEKO BEHARREZKO TREBETASUNAK ETA KONPETENTZIAK

https://docs.google.com/document/d/1uABC2WRox0TXie5vgqlKF5tY89uQcrIWcDrPTqG4t4s/edit