2017(e)ko urriaren 16(a), astelehena





 Resultado de imagen de libro
IRAKURKETA PROZESUARI DAGOZKION ARIKETAK:



Irakurri baino lehen:

  • Ikasleek alfabeto ezagutzen dute eta baita beraien errepresentazio grafikoak ere.
  • Ikasleek hitzen soinuak entzun, identifikatu eta manipulatzen dituzte.
  • Ikasleek letren konbinazioa eta haien soinuaren arteko konexioa ezagutzen dute.
  • Ikasleen hiztegia garatzen da hitz ezezagunen azalpenak emanez.
  • Ikasleek testuarekin lotura duten materiala irakurri eta ikusten dute.
  • Aurre ezagutzak aktibatzea.
  • Hipotesiak egiten dituzte irakurriko dutenari buruz.


Irakurtzean:
  • Ahots gora, ikasleek liburuan dagoena entzuten dute aktiboki.
  • Ahots goran pentsatzea, irakurtzen dauden bitartean pentsatzen dutena adierazten dute.
  • Galderak planteatu.
  • Ikasleek  testu bati buruz nola erreflexionatu ikasten dute talde txikietan.
  • Ikasleek erreflexionatzen duten irakasleak irakurtzen duen bitartean.
  • Ikasleek hipotesiak egiten dituzte irakurri ondoren, beraien hipotesiak onartu edo ezeztatzeko
  • Ikasleek literaturaren ikasketetan parte hartzen dute; irakurketa ahots gorantz…
  • Ikasleek beraien liburuak aukeratzen dituzte.
  • Forma independienteetan irakurri eta gero, taldeetan bildu, ideiak konpartitzeko.
  • Irakurketa norberak isilean egin.

Irakurri ondoren:
  • Zatirik garrantzitsuenak laburtu edo parafraseatzen dituzte.
  • Irakurri dutena ahoz kontatzen dute.
  • Informazioa elkarbanatzen dute irakurri dutenaren arabera edo entzun dutenaren arabera.
  • Gogoratzen dutena espresatzeko argazkiak erabiltzen dituzte.
  • Bakoitzak gehien gustatu zaion zatia zein den besteei azaltzen die.
  • Irakurketan azalduta ez dagoen zerbait azaltzeko ikasleek idatzizko edo irudizko klabeak erabiltzen dituzte.
  • Jakintza berriak garatzeko beste irakurgai batzuetatik abiatzen dira.
  • Debate bat eginez bakoitzak bere iritzia ematen du eta ideiak garatzen dituzte.
  • Azterketa baten bidez haien ulermena ebaluatzen da.
  • Ikasleek proiektu bidez egiten dute lan ikasi dutena azalduz.




IDAZKETA PROZESUARI DAGOKION ARIKETAK:

Resultado de imagen de escritura
Idatzi baino lehen:
  • Ikasleek idatzi behar dituzten gaiak apuntatzen dituzte.
  • Ideien arteko ideiak apuntatzen dituzte.
  • Ikasleek eskema batzuk sortzen dituzte.
  • Ikasleek argazki mentalak sortzen dituzten idatzi baino lehen.
  • Idazten hasten dira.
  • Sarrerak idazten dituzte ideia asko lortzeko.
  • Gai batzuk lantzen dituzte.
  • Planifikatzeko sistema egokiak erabiltzen dituzte idazketari buruz hausnartzeko.

Idaztean:
  • Ikasleek zirriborro bat egiten dute idatziko dutenaren inguruan.
  • Ikasleek beraien idazlana hobetzen dute xehetasunak ezarriz eta informazioa organizatuz, aldatuz edo borratuz.
  • Ikasleek ortografia eta gramatika hobetzen dute.
  • Ikasleek gainontzekoei hobetzeko ideiak ematen dizkiete.
  • Irakasleekin elkartzen dira idatzitakoa nola hobetu jakiteko.

Idatzi ondoren:
  • Ikasleek ahoz elkarbanatzen dute idatzitakoa.
  • Beraien idazlanak publikatzen dituzte.
  • Gainontzekoen lanak ebaluatzen dituzte eta nola hobetu dezaketen esan.
  • Elementu textual eta bisualak konbinatzen dituzte beraien idatziak gainontzekoen aurrean aurkezteko.
  • Ikasleek beraien lana bideo bidez interpretatzen dute.


JARDUERAK:
  • Ikasleek bakarka ipuin bat irakurri ondoren, talde txikietan banaturik bakoitzak bere ipuina azaldu beharko die gainontzekoei. Gero, bakoitzak bere ipuinaren laburpena egin beharko du.
  • Ikasleak taldeka banatuko dira. Talde bakoitzeko kide bakoitzari ipuin zati bat emango zaio, eta hauek ipuina osatu beharko dute zatiak ordenatuz.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

WEB 2.0 ERABILTZEKO BEHARREZKO TREBETASUNAK ETA KONPETENTZIAK

https://docs.google.com/document/d/1uABC2WRox0TXie5vgqlKF5tY89uQcrIWcDrPTqG4t4s/edit