2017(e)ko urriaren 10(a), asteartea
KONPETENTZIA MOTORRA
Gorputz hezkuntzak komunikazio-harreman ugari lantzen ditu ikuspegi ludiko batetik. Gainera, bizipenetan oinarritzen da eta testuinguru eta egoera askotaritakoak aurki ditzakegu.
Askotan taldean egiten da lan, eta honek, konpetentzia motorra lantzeaz gain, komunikazio trebetasunak ere lantzen ditu. Beraz, esan daiteke gorputz hezkuntzako klase orduetan hainbat konpetentzia lantzen direla.
Buukatzeko,Jolasteko, kirolean aritzeko eta adierazpen dramatiko eta korporalak lantzeko, ezinbestekoa da gorputza jokabide motor baten arabera mugitzea, eta ikasleak, jarduera horiek egiten dituenean, zer emozio bizi dituen identifikatu eta ulertu behar du, eta hitzezko eta hitzik gabeko baliabideez komunikatu behar ditu. Ikasleak, era berean, komunikazioak lantzean eta besteri entzutean, gainerako pertsonen emozioak hauteman behar ditu. Alde horretatik, pertsonekiko harreman emozionalak ezarri behar ditu, egoerak beste ikuspuntu batetik hautemateko eta gatazketan erabakiak hartzen lagunduko duten helburu komunak garatzeko.
Harpidetu honetara:
Argitaratu iruzkinak (Atom)
WEB 2.0 ERABILTZEKO BEHARREZKO TREBETASUNAK ETA KONPETENTZIAK
https://docs.google.com/document/d/1uABC2WRox0TXie5vgqlKF5tY89uQcrIWcDrPTqG4t4s/edit
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina